آغاز درس تفسیر قرآن امام جمعه جهرم در کانون «منتظران نور»

آغاز درس تفسیر قرآن امام جمعه جهرم در کانون «منتظران نور»

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰
نیکجو گفت: با پایان یافتن جلسه شرح زیارت «امین الله» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، درس تفسیر قرآن توسط امام جمعه جهرم آغاز شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: جلسه شرح زیارت «امین الله» حدود سه سال با بیان حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: اکنون و با پایان یافتن جلسات شرح زیارت «امین الله»، جلسات تفسیر قرآن کریم با سخنرانی امام جمعه جهرم آغاز می شود.

 

نیکجو با اشاره به اینکه این کانون مفتخر است به توفیق الهی از این هفته جلسه تفسیر قرآن کریم را در محضر حجت الاسلام مدبر آغاز و از  رهنمودها و کلام گهربار وی بهره مند شود، از اهالی مسجد و سایر شهروندان برای شرکت در جلسات تفسیر قرآن کریم دعوت کرد.

 

وی بیان کرد: نخستین جلسه از تفسیر قرآن کریم در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج و در راستای ادای احترام به ساحت مقدس شهدای بسیجی از امشب در این کانون فرهنگی و هنری آغاز می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» از تمامی مشتاقان به معارف اسلامی جهت حضور در این برنامه دعوت کرد وخواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری شد.

 

نیکجو در پایان اظهار کرد: جلسات تفسیر قرآن کریم هر هفته شنبه شب ها بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/ 691