نشست مشترک کتابخوان ویژه کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی اسلامشهر برگزار شد

نشست مشترک کتابخوان ویژه کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی اسلامشهر برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نشست مشترک کتابخوان ویژه کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی و جمعی از کتابداران و کارکنان اداره برگزارشد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان نشست مشترک کتابخوان ویژه کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی و جمعی از کتابداران و کارکنان اداره برگزارشد.

نشست فوق با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ مطالعه در قالب معرفی کتب انتخابی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با معرفی 5 کتاب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و تسلیت وفات حضرت معصومه(س)، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  اداره کتابخانه های عمومی فعالیت های مشترکی دارند و ما این دو اداره را جدای از هم نمی بینیم ولی متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری کم رنگ شد که امیدواریم همه این فعالیت ها و برنامه دوباره آغاز شود و شاهد برگزاری جلسات پرشورتر در اداره باشیم.

وی سپس آمادگی خود را مبنی بر انجام فعالیت های مشترک فرهنگی و هنری در حوزه کتاب و کتابخوانی، جام باشگاه های کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب اعلام نمود.

جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی نیز ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و تسلیت شهادت حضرت معصومه (س)، از برگزاری نشست کتابخوان که با همکاری دو اداره برگزار شد ابراز خرسندی نمود و از همکاران مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی پرداخت و ابراز امیدواری نمود تا از این پس نشست های نقد کتاب به صورت هفتگی و ماهانه برگزار شود.

گفتنی است: در این نشست کتاب معجزه شکرگزاری توسط رقیه مرجانی، کتاب حکایت دولت و فرزانگی توسط اعظم اصغری، کتاب کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط داود صفری، کتاب مجید بربری توسط علی اصغر مخبری، کتاب جانستان کابلستان توسط سحر داداش پور ارائه شده و نامبردگان ضمن معرفی کتب انتخابی به شرح خلاصه ای از کتاب پرداختند. 

لازم به ذکر است: در پایان از 5 شرکت کننده در بخش معرفی کتاب تقدیر و تجلیل بعمل آمده و لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهداء شد .

پایان پیام/ 704