برگزاری کارگاه نقاشی در ملارد

برگزاری کارگاه نقاشی در ملارد

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰
همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حسن تهرانی مقدم و یاران وی، کارگاه نقاشی یک روزه به همین مناسبت در سالن شهید طحانی شهرستان ملارد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حسن تهرانی مقدم و یاران وی، کارگاه نقاشی یک روزه به همین مناسبت در سالن شهید طحانی شهرستان ملارد برگزار گردید.

این کارگاه نقاشی یک روزه با هدف پاسداشت یاد و خاطره دانشمند شهید حسن تهرانی مقدم  به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری شهرداری ملارد در سالن شهید طحانی شهرستان برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که زیر نظر علیرضا ابراهیمی رئیس انجمن تجسمی شهرستان ملارد برگزار گردید هنرمندان این انجمن اقدام به خلق اثر از تصویر شهید تهرانی مقدم با تکنیک سیاه قلم نمودند که با استقبال بازدید کنندگان از جمله حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه، جابر کریمی فرماندار ملارد، احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیر اسماعیل پورروشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد  و سایر عموم مواجه شد .

ابراهیمی مسئول انجمن هنرهای تجسمی ملارد گفت: برگزاری چنین کارگاه های متعدد نقاشی و هنری باعث کشف استعدادها و حمایت از هنرمندان و علاقمندان به رشته نقاشی و تکنیک های مختلف هنری خواهد شد.

گفتنی است شهید تهرانی مقدم به همراه تعدادی از همکارانش در روز ۲۱ آبان سال ۹۰ در پادگان حضرت امیرالمومنین(ع)‌  شهرستان ملارد و در حال آماده‌سازی آزمایش موشکی بر اثر انفجار زاغه مهمات، به یاران شهید خود همچون احمد کاظمی، حسن شفیع زاده، حسن غازی،‌ غلامرضا یزدانی، علیرضا ناهیدی و مصطفی تقی ‌خواه پیوست.

 

 

پایان پیام/ 704