پنج عنوان کتاب از نویسندگان شهرستان ملارد رونمایی شد

پنج عنوان کتاب از نویسندگان شهرستان ملارد رونمایی شد

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰
آیین رونمایی از ۵ عنوان کتاب از نویسندگان شهرستان ملارد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ملارد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان معصومیان مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و  ارشاد ملارد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: کتاب، یکی از ابزارهای تفکر، رشد و تعالی انسان است. از دیر زمان اهمیت مطالعه و کتابخوانی نزد اهل علم و ادب شناخته‌ شده است. با ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی می‌توان علاوه بر دستیابی به دستاوردهای نوین بشری به توصیه‌ها و سفارش‌های دینی که در آن‌ها کتاب و کتابخوانی جایگاهی ارجمند و متعالی دارد؛عمل نمود .

 وی افزود : ملتی که فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین آنان رواج دارد به‌مراتب فرهنگی ماندگارتر و پویاتر از خود بر جای خواهد گذاشت و میراث فرهنگی و هویتی و دستاوردهای عالمان و فرهیختگان خود را به نسل‌های بعد انتقال خواهد داد .

در ادامه مراسم؛ نویسندگان کتب رونمایی شده با حضور در جایگاه به شرح مختصری از موضوع کتاب و چالش های آن پرداختند.

در پایان از نسیم کاظمی نویسنده کتاب "سنت آشپزی "، نادیا تاجیک نویسنده کتاب " دخترسرزمین درد "، ناهید عابدی نویسنده کتاب "دیوانه ای در کوچه های"، سمانه ریوندی نویسنده کتاب "چهار دیوانه در یک مملکت جنگ زده"، الینا کاظمی نویسنده کتاب "جرثقیلی که نجاتم داد" با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل و از این کتابها رونمایی شد.

 همچنین اجرای موسیقی زنده و شعرخوانی توسط شاعر برجسته کشور استاد رهگذر از دیگر بخش های متنوع این مراسم بود.

گفتنی است؛  این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با همکاری، انجمن های ادبی شهرستان در روز چهارشنبه 26 آبان ماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد برگزار گردید .

پایان پیام/ 704