خادمیاران رضوی از بیماران بیمارستان بقیه الله بازدید کردند

خادمیاران رضوی از بیماران بیمارستان بقیه الله بازدید کردند

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰
عیادت از بیماران بستری در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) تهران توسط سفیران امام امام مهربانی‌ها همراه با ذکر صلوات خاصه و پرچم متبرک رضوی، حال‌و‌هوای معنوی ایجاد کرد و دل‌های بی‌قرار را به پنجره فولاد امام رضا علیه‌السلام گره زد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان حسب دستور و تاکیدات حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر عیادت و دلجویی از شیعیان مجروح شده در انفجار تروریستی مسجد امام بارگاه فاطمیه ولایت قندوز افغانستان، ‌که تعدادی از آنها در بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) بستری شده‌اند، جمعی از خادمان و خادمیاران رضوی استان تهران با حضور در این بیمارستان همراه با پرچم مطهر امام رضا علیه‌السلام و اهدای بسته‌های تبرکی از مجروحان عیادت و از پرسنل کادر درمان و مدافعان سلامت تجلیل و قدردانی کردند.

 

 

خادمیاران امام مهربانی‌ها با ذکر صلوات خاصه و مدیحه سرایی، فضای بیمارستان را به شمیم رضوی معطر کرده و حال و هوای معنوی امام رضایی ایجاد کردند.

 در این دیدار با توجه به فضای روحانی و معنوی بوجود آمده، دل‌های هریک از بیماران، همراهان، پزشکان و کادر درمان، بر بال فرشتگان به صحن و سرای مشهدالرضا روانه شد، گویی هر فرد خود را در یکی از صحن ها و رواق های حرم میدید و از راه دور عرض ارادت خود را نشان می‌داد.

 انس و ارتباط با امام رضا علیه‌السلام میان کادر درمان، پرسنل خدوم و زحمتکش، بیماران و همراهان وصف ناشدنی بود، لحظاتی ناب از جنس عشق و دلدادگی، از این ببعد میعاد آنها و قرار عاشقی‌شان همه روزه راس ساعت ۸ صبح و شب رو به سمت مشهدالرضا خواهد بود، همراه با ذکر یا رضا و رضا جان و سلام‌ بر حضرت و ابراز ارادت رسم آنها خواهد شد. 

صفای وجود سفیران امام رئوف و پرچم متبرک شده حرم رضوی اشک‌های دلدادگان و عاشقان حضرت را بر چهره‌ها جاری و دست‌های توسل‌ و دل‌های بی‌تاب را به‌سوی بارگاه منور حضرت رضا و ائمه اطهار علیماسلام روانه ساخت.

 

 

 

 

 

در یکی از راهروهای بیمارستان، دختر بچه ای که همزمان با دیدن اسپنددانی که در دستان خدام حرم علی بن موسی الرضا المرتضی ع که فضای مه آلود خوش عطری را بوجود آورده بود و طراوت زندگی را به فضا بخشیده بود، دست مادر خود را رها کرد و با عجله، دوان دوان آمد تا زیر سایه خورشید و تحت پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شفای عاجل پدر بیمار خود را از شمس الشموس طلب کند.

در یکی از اتاق‌ها بیماری تعریف میکرد که در عالم رویا امام رضا علیه السلام را ملاقات کرده و شفای خود را از حضرت گرفته است، با دیدن خدام بغض گلویش ترکید و زمزمه یا امام رضا بر لب داشت و میگفت : "الوعده وفا یا امام غریب..."

بیمار دیگری مدت‌های زیادی از عمر خود را بر تخت بیمارستان گذرانده بود و توان حرکت جسمی نداشت اما روح بلندی داشت که با دیدن پرچم متبرک بر دست خادمان امام رئوف، با پای دل به سمت سقاخانه حضرت رفت و خود را میان زائران رضوی در صحن‌ها تجسم کرد.

این حالت‌های معنوی در گوشه و نقاط بیمارستان در نگاه‌هایی که به ذوق زیارت از راه دور اشک آلود شده و بغض‌هایی که در گلو گره خورده بود لحظات ناب و به یاد ماندنی را رقم زد. 

 

 

 

 

سفیران مهربانی امام رئوف در این روز به یاد ماندنی سنگ تمام گذاشتند و دل‌های بیماران را از بیمارستانی مزین به نام حضرت بقیه الله الاعظم(عج) در تهران تا پنجره فولاد علی‌ بن موسی علیه السلام روانه کردند و هریک در دعاهایشان ضمن تعجیل در فرج امام زمان(عج)، شفای بیماران و رفع گرفتاری و زیارت خورشید طوس را از ایزد منان خواستار شدند.

پایان پیام/ 704