همکاری موثر بسیجیان و بچه‌های مسجد با بیمارستان‌های تهران در طرح شهید سلیمانی

همکاری موثر بسیجیان و بچه‌های مسجد با بیمارستان‌های تهران در طرح شهید سلیمانی

تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسیان با بیان اینکه بسیجیان مسجد پنبه‌چی علاوه بر تولید ماسک و گان، آبمیوه طبیعی نیز تهیه کردند و در اختیار برخی از بیمارستان‌های استان تهران، با هدف مقابله با کرونا قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی عباسیان» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه با کمک های مردمی، خواهران بسیجی دو دستگاه چرخ خیاطی در فضای مسجد پنبه چی قرار دادند و شروع به تولید ماسک کردند، اظهار کرد: ماسک های تولیدی را میان نمازگزاران این مسجد و اهالی محله مولوی و برخی از دستگاه ها توزیع کردیم.

 

امام جماعت مسجد پنبه چی (واقع در تهران، خیابان ولی عصر (عج)، بالاتر از خیابان مولوی) افزود: پس از اشباع در تولید ماسک، به سمت تولید گان رفتیم و در این مرحله تعداد چرخ های خواهران بسیجی به سه عدد رسید. در تولید گان با قرارگاه امام رضایی ها هماهنگ شدیم. برادران بسیجی نیز کار بسته بندی ماسک و گان را در بسته های سه عددی و پنج عددی انجام می دادند.

 

وی اضافه کرد: براداران بسیجی و همچنین پسران نمازگزار مسجد پنبه چی در مرحله بعد، کار تولید آب هویج را انجام دادند و میان بیمارستان های بهارلو، لقمان و چند بیمارستان در ورامین و اسلامشهر و شهر ری توزیع می کردند.

 

حجت الاسلام عباسیان ادامه داد: گام بعدی بسیجیان و هیئت امنای مسجد پنبه چی در دوره شیوع ویروس کرونا، توزیع بسته های ارزاق میان نیازمندان همسو با رزمایش مواسات و همدلی بود که طی این مدت، هر ماه، حداقل 50 خانواده نیازمند را تحت پوشش قرار دادند. ذبح گوسفند به منظور توزیع گوشت قربانی نیز هر ماه صورت می گیرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مسجد یک هویت واحد دارد لذا همراهی و تعامل بسیجیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری و هیئت امنا در برگزاری برنامه ها ضروری است، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد پنبه چی نیز در اجرای طرح های مختلف و برنامه های متنوع این مسجد در دوره شیوع ویروس کرونا مشارکت خوبی داشته است.

 

امام جماعت مسجد پنبه چی در پایان گفت: بسیجیان و اعضای کانون فرهنگی هنری این مسجد در اجرای طرح شهید سلیمانی نیز در سطح محلات پیرامون این خانه خدا مشارکت خوبی کردند و به صورت حضوری، به در منازل بیش از ۲۰۰ خانواده رفتند.

پایان پیام/ 397