آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «قلم» اول آذر ماه است

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «قلم» اول آذر ماه است

تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره ملی داستان و شعر بچه های مسجد با عنوان «قلم»، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «قلم» اول آذر ماه است.

حجت الاسلام «حسین امیدی» با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره ملی داستان و شعر بچه های مسجد با عنوان «قلم»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای شبکه سازی هنرمندان و ارتقای سطح فعالیت های ادبی کانون های استانی، جشنواره ملی داستان نویسی و شعر بچه های مسجد را به میزبانی ستاد کانون های مساجد استان یزد برگزار می کند و آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «قلم» اول آذر ماه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: این جشنواره در 2 موضوع «آیات قرآنی طرح ملی 1455» و همچنین در بخش آزاد با موضوع «ارزش های اخلاقی و انسانی» برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام امیدی ادامه داد: جشنواره «قلم» در 2 رده سنی نوجوانان و جوانان 12 تا 18 سال و بزرگسالان 18 تا 45 سال در رشته های داستان کوتاه، داستانک، شعر کلاسیک و آزاد در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مخاطب خاص این جشنواره اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور هستند، خاطرنشان کرد: تمامی شاعران و نویسندگان کشور نیز می توانند با ثبت اثر در سایت ravagheghalam.ir با ذکر مشخصات و شماره تلفن در بخش آزاد جشنواره «قلم» شرکت کنند.

حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی از مخاطبین کانون های مساجد باید فقط از طریق سایت بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir به صورت اینترنتی بارگذاری شود.

پایان پیام/ 130