اهدا ۱۰۰ بسته معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر درتوسط کانون صاحب الزمان(عج)

اهدا ۱۰۰ بسته معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر درتوسط کانون صاحب الزمان(عج)

تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰
قنبر طلب گفت: کانون فرهنگي هنري و مسجد صاحب الزمان(عج)، مرحله‌اي ديگر از کمک هاي همدلي خود را با تهيه و توزيع ۱۰۰ بسته غذايي در رواق همدلي اجرايي کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، علیرضا قنبر طلب، مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) اظهار کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری ومسجد،درمرحله ای دیگر از کمک های همدلی و مومنانه خود،۱۰۰ بسته گوشت های قربانی اهدایی کانون حضرت خدیجه(س)،حرم مطهر حضرت معصومه(س)،برنامه تلویزیونی سمت خدا وستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران را به همراه ۱۰۰ بسته غذایی تدارک دیده شده برای خانواده های بی بضاعت و آسیب پذیر منطقه اهدا کردند.

 

وی گفت: احسان و نیکوکاری یکی از اصول اساسی ارزش ها در جامعه اسلامی است و براین اساس خداوند در قرآن همگان را به انجام این مهم فرمان داده است.

 

مدیر کانون فهما صاحب الزمان(عج) افزود: برهمین اساس و در مرحله ای دیگر از همدلی،همزمان با ماه ربیع الاول،فعالان کانون با همکاری ستاد فهما استان تهران،۱۰۰بسته معیشتی کامل به همراه گوشت قربانی تهیه و در بین خانواده های آسیب دیده و نیازمند منطقه با حفظ کرامت انسانی توزیع کردند.

 

قنبر طلب با بیان اینکه انفاق کسانی که برای رضای خدا مالشان را می بخشند مانند باغی است که در جایی مرتفع بنا شده است؛افزود: بر همین اساس تلاشگران کانون به همراه بچه های مسجد و خادمین مسجد از آغاز بیماری منحوس کرونا و در پی تاکیدات مقام عظمای ولایت مبنی بر رسیدگی به خانواده های محروم و متضرر ازاین بیماری،اعضای کانون فرهنگی هنری با تمام قوا وارد میدان عمل شده و خدمات گوناگونی از قبیل ضدعفونی و تولید ماسک و لباس بیمارستانی و تهیه اقلام غذایی و بهداشتی در راستای کمک های مومنانه انجام دادند.

 

وی هر بسته مواد غذایی اهدایی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا را شامل برنج ، گوشت،روغن،چای، قند، رب‌ گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، حبوبات و... به ارزش هربسته ۷۰۰ هزارتومان عنوان کرد وافزود: در این مرحله ازتوزیع بسته های مهربانی،مبلغ ۷۰میلیون تومان از محل کمک های خیرین برای این امراختصاص داده شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: مردم مؤمن و نیکوکار همواره در کارهای انسان دوستانه و کمک به همنوعان پیشگام هستند؛خاطرنشان کرد: مردم استان با وجود مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا، همشهریان نیازمند خود را فراموش نکردند.

 

قنبر طلب ضمن تجلیل از حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران که در مراسم توزیع این بسته ها حضور داشتند و اعضای کانون،بسیجیان پایگاه، بچه های مسجد،نمازگزاران ،خیرین محترم و تمامی نیک‌اندیشانی که مشتاقانه ما را همراهی می کنند،خاطرنشان کرد: با توکل بر خدا،مرحله بعدی توزیع بسته های مهربانی را به تعداد بیشتری از خانواده ها انجام خواهیم داد.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) به آدرس تهران منطقه۱۱ خیابان وجدت اسلامی واقع گردیده است.

 

 

پایان پیام/ 40