نخستین جشنواره ملی کتاب بچه‌های مسجد برترین‌های خود را شناخت

نخستین جشنواره ملی کتاب بچه‌های مسجد برترین‌های خود را شناخت

تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰
مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کتاب بچه‌های مسجد همراه با تجلیل از حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران به عنوان خیر فعال در حوزه کتابخوانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کتاب بچه های مسجد امروز (یکشنبه، سی‌ام آبان ماه) در مسجد امام حسین (ع) با حضور احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی رییس و سعید سعادتی، معاون فرهنگی هنری ستاد فهما برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، در این مراسم از حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) به عنوان خیر فعال در حوزه کتابخوانی و از مروجان کتابخوانی در حوزه مساجد با تقدیم هدایا و لوحی تقدیر به عمل آمد.

 

این گزارش می افزاید، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که مسئولیت اداره بیش از ۱۱ هزار کتابخانه در مسجد کشور را به عهده دارد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اولین جشنواره کتاب بچه های مسجد را در سطحی وسیع برگزار کرد.

پایان پیام/ 397