برپایی میز سلامت در مساجد و بوستان های شمال شرق تهران

برپایی میز سلامت در مساجد و بوستان های شمال شرق تهران

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۰
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ گفت: برنامه های هفته دیابت با مشارکت پزشکان و متخصصان این حوزه و کلینیک دیابت رویان در شبکه های اجتماعی نواحی ۹ گانه درحال انجام است.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد،«سید حسین میر اسماعیلی» با اشاره به هفته دیابت با شعار امسال یعنی "دسترسی به مراقبت های دیابت امروز را غنیمت بشمار" گفت: این برنامه ها از ۲۳ تا ۳۰ آبان با مشارکت کلینیک دیابت رویان، ۱۰ کلیپ آموزشی مرتبط با دیابت و چالش های افراد دیابتی در شبکه های اجتماعی منطقه بارگذاری شده است.

 

وی به سایر برنامه های اجرایی در هفته دیابت اشاره کرد و گفت: برنامه های تقدیر از دبیران کانون دیابت محلات، اجرای مسابقات ورزشی، ارائه خدمات سلامت محور و برپایی میز خدمت با محوریت غربالگری قند و فشار خون، ارائه مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی، مشاوره روانشناسی و ویزیت پزشک عمومی در بوستان‌ها؛ نواحی ۹ گانه، مدارس و مساجد برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

 

مدیر روابط عمومی منطقه ۴ با اشاره به ارائه آموزش های هفته دیابت به صورت حضوری و مجازی گفت: آموزشهای حضوری در مساجد، خانه های سلامت در شبکه های اجتماعی محله های ۲۰ گانه با موضوع خداحافظ دیابت و ارتقاء سلامت بانوان در حال برگزاری است.

 

میراسماعیلی همچنین از برگزاری سه وبینار آموزشی به صورت زنده در صفحه اینستاگرام اداره سلامت منطقه در هفته دیابت خبر داد.

پایان پیام/ 40