تئاتر بچه های مسجد، بستر مناسبی برای شناسایی نخبه های متعهد انقلابی است

تئاتر بچه های مسجد، بستر مناسبی برای شناسایی نخبه های متعهد انقلابی است

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی، یکی از راه های ترویج دین در جامعه را استفاده از ابزار هنر خواند و گفت: از طریق تئاتر بچه های مسجد می توان نخبه های متعهد انقلابی در عرصه تئاتر و نمایشنامه نویسی را شناسایی و تربیت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در دیدار با رئیس حوزه هنری استان زنجان با موضوع تئاتر بچه های مسجد با بیان اینکه بسیاری از اعضای کانون های مساجد استان زنجان به هنر علاقمند هستند، گفت: در بسیاری از مساجد استان، نخبه های هنری از بین اعضای کانون های مساجد شناسایی شده است.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی بر ضرورت ازسرگیری کلاس های آموزشی تئاتر بچه های مسجد تاکید کرد و گفت: با توجه به کاهش آمار شیوع ویروس کرونا لازم است تا دوره های آموزشی در این حوزه دوباره شروع شود.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد بستر مناسبی برای ترویج هنر دینی و اسلامی است، گفت: امیدواریم از ظرفیت حوزه هنری استان زنجان برای آموزش نخبه های هنری مساجد در حوزه هنرهای نمایشی استفاده شود.

 

این مسئول یکی از راه های ترویج دین در جامعه را استفاده از ابزار هنر خواند و گفت: از طریق این دوره ها می توان نخبه های متعهد انقلابی در عرصه تئاتر و نمایشنامه نویسی را شناسایی و تربیت کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: با توجه به فعالیت مجدد مساجد، می توان دوره های تئاتر بچه های مساجد را با همراهی حوزه هنری از سرگرفت.

پایان پیام/ 73