طرح«محله اسلامی» با محوریت مساجد در زنجان اجرا می شود

طرح«محله اسلامی» با محوریت مساجد در زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام بیگدلی از اجرای طرح «محله اسلامی» با محوریت مساجد محله خبر داد و گفت: در این طرح روحانیون و طلاب بسیجی میدان دار خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در مراسم گرامیداشت روز بسیج طلاب و روحانیون و تجلیل از روحانیون رزمنده اظهار کرد: امام راحل همواره بر اتحاد حوزه و دانشگاه در پیشبرد اهداف انقلاب تاکید داشتند.

 

حجت الاسلام حسن بیگدلی با بیان اینکه بسیج دانشجو و طلاب از ضروری ترین تشکل های بسیج است، گفت: طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه‌ها باید با تمام توان خود از انقلاب و اسلام دفاع کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیجیان باید پاسدار اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی باشند، گفت: تشکیل بسیج طلاب و دانشجو از تاکیدات جدی امام راحل بود که این امر امروز محقق شده و برکات بسیاری داشته است.

 

این مسئول با یادآوری حضور صمیمی روحانیون در جبهه و جنگ گفت: روحانیون حتی در معرکه جبهه و جنگ و خط مقدم حضور داشته و میدان دار بودند و نقش خود را ایفا می کردند.

 

بیگدلی ادامه داد: حضور روحانیون و طلاب در پایگاه‌های مقاومت و حوزه های علمیه مهم و ضرورت است و اجرای طرح صالحین بدون حضور موثر روحانیون امکان پذیر نبود.

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در طرح «محله اسلامی» نیز روحانیون و طلاب بسیجی میدان دار خواهند بود تا آموخته های خود را به جمعیت مخاطب منتقل کنند.

 

این مسئول ادامه داد: یک سوم از ۶۰۰ هادی سیاسی فعال در استان روحانی هستند و ۱۰ هزار جلسه روشنگری از سوی این روحانیون در انتخابات گذشته برگزار شد که در هر جلسه حداقل ۵۰ تا ۴۰۰ نفر به مدت ۴۵ روز حضور یافتند.

 

وی افزود: بسیح برای همه جامعه و انقلاب است، نه جریانی می تواند از بسیح به نفع خود استفاده کند و نه گروه، حزب، و هیچ فکر و اندیشه ای می تواند آن را به نام خود ثبت کند.

 

 

پایان پیام/ 73