شهیدان با نثار جان عزیز خودشان درس فداکاری و گذشت را به ما آموختند

شهیدان با نثار جان عزیز خودشان درس فداکاری و گذشت را به ما آموختند

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که شهدا رفتند تا عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی شکل بگیرد، گفت: شهیدان با نثار جان عزیز خودشان درس فداکاری و گذشت را به ما آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 2 آذر) در مراسم «سه شنبه های تکریم» استان فارس که این هفته با دیدار مادر شهید «عبدالحمید اکرمی» در منزل این شهید سعید انجام شد، گفت: همه مسئولین وظیفه دارند تا به خانواده معزز شهدا و ایثارگران توجه و از آنان دلجویی کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطلب که شهدا رفتند تا عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی شکل بگیرد، اظهار کرد: شهیدان با نثار جان عزیز خودشان درس فداکاری و گذشت را به ما آموختند.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه همه ماست که به خانواده معزز شهدا سرکشی کنیم، یادآور شد: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» سال گذشته کلید خورد و به خاطر شیوع بیماری کرونا این برنامه ها به صورت آنلاین برگزار می شد و امسال هم این طرح ادامه دارد.

در ادامه این مراسم که با حضور جمعی از کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و همچنین مدیر نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس برگزار شد، مادر شهید «اکرمی» به بیان خاطراتی از شهید پرداخت و بر لزوم توجه به خانواده معزز شهدا و رفع اقتصادی و اشتغال مشکلات مردم تاکید کرد.

خاطرنشان می شود، شهید «عبدالحمید اکرمی» متولد 1340 بود که در عملیات «کربلای 4» در تاریخ چهارم دی ماه 1365 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/ 130