پاتوق معتادان مواد مخدر در شهرستان فردوس پلمپ شد

پاتوق معتادان مواد مخدر در شهرستان فردوس پلمپ شد

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰
فرمانده انتظامي شهرستان فردوس گفت: در راستاي طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۲ واحد مسکونی که به پاتوق معتادان مبدل شده بود به دلیل بی توجهی های مالک آنان به تذکرات پلیس، پلمب و ۶ متهم دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «عليرضا فولادي» امروز (۳ آذر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ماموران انتظامي اخباري دريافت كردند كه 2 واحد مسکونی در مرکز شهر فردوس به پاتوق توزيع و مصرف مواد مخدر تبدیل شده و موجب سلب آسايش اهالي شده است که موضوع بصورت ويژه در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

 

وي بيان داشت: مأموران پليس با اقدامات اطلاعاتي پاتوق اين افراد را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي مورد نظر را بازرسي کردند كه در یک عملیات غافلگیرانه 6 معتاد متجاهر دستگير و 100 گرم انواع موادمخدر از متهمان كشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی این 2 پاتوق مواد مخدر را پلمپ كردند و متهمان دستگیر شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنگ فولادي با اشاره به رضايتمندي شهروندان از اين اقدام پلیس، خاطر نشان كرد: نیروی انتظامی با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش خواهد كرد و اجازه نخواهد داد فرد يا افرادي با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومي و آسايش مردم را بر هم بزنند.

 

 

 

پایان پیام/ 70