تاکید بر لزوم توجه به نقش کانون های مساجد در کاهش آسیب های اجتماعی

تاکید بر لزوم توجه به نقش کانون های مساجد در کاهش آسیب های اجتماعی

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی ضمن تاکید بر لزوم توجه به نقش کانون های مساجد در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: برنامه های مختلفی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کانون های مساجد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (چهارشنبه ۳ آذر) در بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» مسجد «آقالر» شیراز گفت: به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری نهاد های ذیربط برنامه های مختلفی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرا می شود که محله محور است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس با بیان اینکه مسجد «آقالر» در بافت تاریخی و محله کم برخوردار شیراز واقع شده است، تاکید کرد: در این مسجد با محوریت کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج برنامه های مختلفی تدارک دیده می شود که حاصل این همکاری خدمات خوبی را برای مردم محله ارائه می کند.

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به لحاظ ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم ظرفیت های بزرگی را در اختیار دارند که با استفاده از این ظرفیت ها می توان شرایط اجتماعی خوبی را برای مردم به وجود آورد.

براساس این گزارش، «مسعود صاف نیت» نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده در کانون و پایگاه مقاومت مسجد، در خصوص برپایی جلسه مشترک با حضور کانون های مساجد همجوار تاید کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» مسجد «آقالر» شیرازهمچنین گفت: در طول سال سعی می شود با احصاء نیازمندی های مردم محله به ویژه در مناسبت های ملی و مذهبی برنامه هایی با مشارکت شهرداری و نهاد های ذیربط انجام شود.

خاطرنشان می شود، مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس در این برنامه یادمان شهدای 34 شهید مسجد «آقالر»، مجموعه ورزشی مسجد در اوقات فراغت و شبستان های این مسجد 400 ساله بازدید کردند.

پایان پیام/ 130