ضرورت بررسی مستمر وضعیت امتیازی کانون های مساجد در سامانه فهما

ضرورت بررسی مستمر وضعیت امتیازی کانون های مساجد در سامانه فهما

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰
طاهریان بیان اینکه برخی استان ها ضمن انعقاد تفاهم نامه با ارگان ها از ظرفیت فهما به خوبی استفاده می کنند، گفت: استان زنجان در موضوع تمدید مجوز جزو استان های برتر کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور امروز در جلسه هم اندیشی با کارکنان فهمای استان زنجان اظهار کرد: هنر کارکنان ستاد در مواجه با هر پدیده و رویداد باید این باشد که با در نظر گرفتن معایب و مزایا، روی مزایا تمرکز و روی معایب تدبیر کنند.

 

مرتضی طاهریان به رویداد ملی فهما و مزایا و معایب آن اشاره کرد و گفت: از زمان راه اندازی این طرح شاهد رفع نواقص آن هستیم و برای موفقیت در این مسیر لازم است روی نقاط قوت آن تمرکز کرد.

 

این مسئول بر ضرورت ارزیابی مستمر اقدامات انجام شده در این راستا تاکید کرد و گفت: آیا به این میزان که به این رویداد باور داریم توانسته ایم کانون ها را همراه این رویداد کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه تلاش نکنیم موضوع فهما را به یک اقدام دست نیافتنی تبدیل کنیم، گفت: کارکنان ستاد فهما گرفتار سندسازی نشوند ولی با ارائه راهکار و مشاوره به کانون ها، به پویایی و رونق این مراکز کمک کنید.

 

وی با بیان اینکه برخی استان ها با انعقاد تفاهم نامه با ارگان ها از ظرفیت فهما به خوبی استفاده کردند، گفت: استان زنجان در موضوع تمدید مجوز کانون ها جزو استان های برتر است.

 

به گفته طاهریان، هر میزان کانون های فرهنگی و هنری در استان ها بیشتر تلاش کنند جذب منابع بیشتری خواهند داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه تلاش کنید ظرفیت رویداد ملی فهما در استان فعال شود، گفت: اگر از این ظرفیت درست استفاده نشود سال آینده سرانه کانون ها کاهش می یابد.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون های مساجد کشور با اشاره به اینکه اعضای کانون های مساجد را از طرق مختلف برای اجرای برنامه های آموزشی در این رویداد ترغیب کنید، گفت: اعتباری برای احیا کانون های فرهنگی و هنری راکد پیش بینی شده است.

 

بررسی وضعیت امتیازی کانون های مساجدی که سرانه دریافت کردند و تقویت همدلی ستاد فهمای استان زنجان از دیگر توصیه های معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در این جلسه بود.

پایان پیام/ 73