فعالیت بخش قابل توجهی از موسسات قرآنی وزارت ارشاد در روستاها و مناطق عشایری

فعالیت بخش قابل توجهی از موسسات قرآنی وزارت ارشاد در روستاها و مناطق عشایری

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۸
شیخ‌ویسی از توجه ویژه معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به حوزه‌های روستایی و عشایری خبر داد و گفت: از مجموع دو هزار موسسه قرآنی وزارتخانه، تعداد بالایی در روستاها فعال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «حمیدرضا شیخ ویسی» در سومین نشست شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز (چهارشنبه، اول آبان ماه) در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار شد تدوین طرح وظایف هر نهاد و دستگاهی در حوزه روستا و عشایر را موجب پیشبرد بهتر برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه دانست و گفت: وقتی هر دستگاه و نهادی وظایف خود در حوزه روستا و عشایر بشناسد، بهتر می تواند در این زمینه برنامه ریزی کند.

 

مدیر کل موسسات قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار موسسه قرآن و عترت در سراسر کشور تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از این موسسات در سطح روستا فعال هستند.

 

وی اضافه کرد: شعب جامعه المصطفی(ص) بیش از 800 موسسه قرآن و عترت در سراسر کشور دارد که برخی از آنها در روستاها فعال هستند.

 

شیخ ویسی در ادامه برگزاری برنامه هایی با موضوع قرآن و عترت در روستاها را از برنامه های دیگر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این معاونت در برنامه ریزی های خود توجه ویژه ای به روستاییان و عشایر دارد.

 

پایان پیام/ 397