مسابقات ورزشی ویژه بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد 

مسابقات ورزشی ویژه بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰
مهدی احمدی خواه گفت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه، مسابقات ورزشی طناب و حللقه زنی بین دانش آموزان عضو کانون برگزار شد.

«مهدی احمدی خواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های بزرگداشت هفته بسیج، گفت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه، مسابقات ورزشی طناب و حللقه زنی بین دانش آموزان عضو کانون برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق زراع قلعه گنج افزود: در همین راستا به ۳ نفر از دانش آموزان مدرسه ۷۲ تن که در این مسابقات رتبه کسب کردند، جوایزی اهدا شد.


وی ابراز کرد: همچنین با اعضای کانون شهید زارع در گلزار شهدا حضور یافته و ضمن غبارروبی قبور مطهر شهدا به مقام شامخ آنها ادای احترام کردیم.


احمدی خواه ادامه داد: در این مراسم بچه مسجدی های عضو کانون یک بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق زراع قلعه گنج اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج، دیدار با خانواده شهید اسحاق زارع است که در قالب طرح سه شنبه های تکریم برگزار شد.


وی تاکید کرد: شهید زارع یکی از شهدای بسیجی دفاع مقدس است که این کانون فرهنگی هنری نیز به نام ایشان مزین شده است.


احمدی خواه اضافه کرد: طرح شنبه های کتاب نیز با معرفی کتاب هایی درباره زندگی شهدای بسیجی برگزار شد تا ضمن گرامیداشت هفته بسیج، یاد و خاطره این شهدا را نیز زنده نگه داریم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق زراع قلعه گنج در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز از فرصت هفته بسیج برای تجلیل از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی که از بچه های بسیجی عضو کانون بودند، استفاده شد.

پایان پیام/ 586