۳۰ آذر ماه، آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامّتان»

۳۰ آذر ماه، آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامّتان»

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامّتان» ۳۰ آذر ماه جاری خواهد بود.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» با استفاده از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده و در این استان با مشارکت اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از جمله ویژگی‌ های این دوره از مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد.

 

وی ادامه داد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در رشته‌ های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

 

دولت آبادی افزود: علاقه‌ مندان جهت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» به سامانه بچه‌ های مسجد به این نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.

 

 مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت شرکت و  ارسال آثار به پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» تا ۳۰ آذر  ۱۴۰۰ اعلام شده است.

 

«مدهامّتان» به معنای (دو  باغ خرم و سبز) نام بزرگ ترین رویداد قرآنی «بچه‌ های مسجد» است.

پایان پیام/ 82