ثبت نام ۲۰۱ نفر در مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی

ثبت نام ۲۰۱ نفر در مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام سبزه کار از ثبت نام ۲۰۱ نفر از فعالان کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: پانزدهمین دوره مسابقات مدها متان با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه مخاطبان این مسابقات «کودکان، نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد» هستند، درخصوص شرایط عمومی این دوره از مسابقات افزود: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامّّتان در دو دوره گذشته (سیزدهم و چهاردهم) رتبه اول تا سوم را کسب نموده اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه در دو دوره گذشته (98 و 99) رتبه اول تا پنجم ملی یا بین المللی را کسب کرده‌اند نمی توانند در این مسابقات در همان رشته شرکت کنند؛ همچنین اجرای تقلیدی صرفاً از الگوهای بارگذاری شده در سامانه می باشد.       

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: مسابقات قرآنی مدهامّّتان به صورت غیرحضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود؛ اما ستاد استان بنابر صلاحدید و تشخیص شرایط می تواند نسبت به برگزاری حضوری مسابقات اقدام کند و نفر برتر رشته هایی که مرحله کشوری دارند جهت شرکت در مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

 

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۱ نفر از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در پانزدهمین دوره مسابقات مدها متان ثبت نام کرده‌اند، یادآور شد: بارگذاری آثار و داوری در بازه زمانی هفتم آبان لغایت ۳۰ آذرماه امسال و معرفی نفرات برتر از ۹ لغایت ۱۵ دی ماه انجام خواهد شد و مرحله کشوری این مسابقات در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 70