اعضای کانون مساجد در کنار بسیجیان نجات بخش جامعه از بن بست های مختلف هستند

اعضای کانون مساجد در کنار بسیجیان نجات بخش جامعه از بن بست های مختلف هستند

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام قنبری گفت: اعضای کانون مساجد در کنار بسیجیان نجات بخش جامعه از بن بست های مختلف هستند و با ایمان و ولایتمداری اقتدار و سربلندی همیشگی را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد.

حجت الاسلام « جواد قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: هفته بسیج اقتدار ایران اسلامی است و بسیجیان پرچمدار جهان اسلام هستند و و موجب عظمت جهان اسلام هستند.

 

مدیر مسئول کانون منهاج نکا افزود: مقابله با جنگ نرم دشمن، ایستادگی در برابر دشمنان در جنگ سخت و نرم و توطئه ها و تحریم های مختلف دشمنان با ایستادگی و میدان داری بسیجیان میسر شد و امروز به خود می بالیم که ایران اسلامی با گذر از مشکلات فراوان در اوج اقتدار در جهان ایستاده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در واقع عینیت بخشیدن به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة» است و امروز نهال پرثمر بسیج که در پنجم آذرماه 58 غرس شد پس از 42 سال تبدیل به درخت تنومندی شده است که جهان اسلام از برکات این درخت استفاده کرده و بهره مند می شوند.

 

حجت الاسلام قنبری گفت: در طول سالهای مختلف با همراهی و همگامی اعضای کانون مساجد در کنار بسیجیان اتفاقات خوبی رقم خورده و این دو گروه نجات بخش جامعه از بن بست های مختلف هستند و با ایمان و ولایتمداری اقتدار و سربلندی همیشگی را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد.

 

مدیر مسئول کانون منهاج نکا با اشاره به برنامه های اجرا شده هفته بسیج در این کانون افزود: برنامه فرهنگی، ورزشی و تربیتی در هفته بسیج به همت کانون منهاج و پایگاه های مقاومت بسیج و برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی از جمله برنامه های هفته بسیج بود که اجرایی و برگزار شد.

 

وی یادآور شد: امیدواریم که همه ما در ادامه راه انقلاب و انجام تکلیف حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی تا تحقق هدف متعالی آن یعنی تحقق تمدن جهانی اسلام استوار بوده و بر توطئه ها و نیرنگ های دشمنان نائل شویم تا انقلاب ما به صاحب امر برسد.

پایان پیام/ 175