دیدار اعضای کانون زینبیه نکا با خانواده شهید عزیزی

دیدار اعضای کانون زینبیه نکا با خانواده شهید عزیزی

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰
باقری گفت: به مناسبت هفته بسیج، اعضای کانون زینبیه نکا با خانواده شهید عزیزی دیدار و از مقام شامخ شهدا و خانواده شهدا قدردانی کردند.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: شهدا و خانواده شهدا حق بزرگی بر ما دارند و دیدار و دلجویی از این خانواده ها از وظایف مهمی است که برعهده داریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: دیدار با خانواده شهید عزیزی با توجه به منویات رهبری که همواره تاکید بر دلجویی از خانواده شهدا دارند و اینکه خانواده شهدا همواره باید مورد تکریم و ارزش قرار گیرند با حضور اعضای کانون زینبیه نکا برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در ادامه راه امام و شهدا با حضور امام جماعت مسجد و کانون زینبیه نکا و اعضای فعال این کانون همزمان با هفته بزرگداشت بسیج از مقام شامخ شهدا و خانواده شهید عزیزی در نکا تجلیل شد.

 

باقری گفت: دیدار با خانواده شهدا ما را در ادامه رسالتی که در پیش داریم استوارتر خواهد کرد تا با نیروی مضاعف برای خدمت رسانی به مردم، انقلاب و اسلام به راه خود ادامه داده و در مسیر تعالی قرار گیریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: امروز سربلندی و اقتدار جامعه ما و ارزش هایی همچون ایثار، ازخودگذشتگی و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و زورگویان به برکت خون شهدا حاصل شده است و نمی توان به راحتی از این خود گذشت و دیدار با خانواده شهدا بخش کوچکی از ادای دین ما به شهداست.

پایان پیام/ 175