کانون‌های مساجد تهران تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

کانون‌های مساجد تهران تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام قدیریان از امضای تفاهم همکاری با بیمه معلم به منظور ارایه تسهیلات ویژه به کانون‌های مساجد تهران خبرداد و گفت: حمایت از کانون‌ها در مقابل حوادثی همچون زلزله و آتش‌سوزی و نیز نقص عضو و فوت اعضاء، از مفاد این تفاهم است.

حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از امضای تفاهم نامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران با بیمه معلم خبر داد و اظهار کرد: براساس این تفاهم نامه تسهیلات ویژه ای به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران اعطا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران تصریح کرد: این تفاهم نامه به مسئولیت مدنی کانون های مساجد و نیز کمک به آنها در خسارات وارده از آتش سوزی و زلزله توجه دارد.

 

قدیریان به دیگر موارد این تفاهم نامه همکاری اشاره کرد و گفت: در صورت بروز آتش سوزی، انفجار و زلزله و در بحث ارزش سازه، ساختمان کانون تا چهار میلیارد ریال بیمه می شود و  در بحث تجهیزات نیز کانون های مسجدی تا 100 میلیون تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حوادثی همچون نقص عضو، فوت و نیاز به ملزومات پزشکی نیز اعضای کانون های مساجد بنابر این تفاهم مورد پوشش بیمه ای قرار می گیرند. 

 

پایان پیام/ 40