۲۷ بسته گوشت نذری میان نیازمندان شهرستان گراش توزیع شد

۲۷ بسته گوشت نذری میان نیازمندان شهرستان گراش توزیع شد

تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۰
مقتدری از توزیع ۲۷ بسته گوشت به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» میان خانواده های کم بضاعت و نیازمند خبر داد.

«مرتضی مقتدری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: در راستای دستگیری از محرومان و خانواده های کم بضاعت، مرحله جدید توزیع گوشت نذری به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: در این راستا، 27 بسته گوشت نذری از سوی بچه های مسجد تهیه و میان خانواده های کم بضاعت و محروم توزیع شد.

 

وی بیان کرد: در مجموع برای تهیه این تعداد بسته گوشت، 2 میلیون و 600 هزار تومان هزینه شده که اعتبار آن با کمک و همت خیران و نیکوکاران تامین شده است.

 

مقتدری عنوان کرد: این بسته های گوشت نذری در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، بین فقرا و نیازمندان توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: کمک به خانواده های نیازمند یکی از رویکرد های این کانون فرهنگی و هنری است که در دوران شیوع کرونا این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» در پایان گفت: بچه های این کانون در فعالیت های فوق برنامه خود تا کنون طرح های مختلفی در زمینه کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت انجام شده است.

 

پایان پیام/ 691