آغاز برنامه تفسیر قرآن کریم توسط امام جمعه جهرم در کانون «منتظران نور»

آغاز برنامه تفسیر قرآن کریم توسط امام جمعه جهرم در کانون «منتظران نور»

تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۰
نیکجو گفت: برنامه تفسیر قرآن کریم، هر هفته شنبه شب ها با بیان حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار می شود.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پس از تجربه موفق برگزاری جلسه شرح زیارت «امین الله» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با حضور و سخنرانی حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم، این جلسات با تفسیر قرآن کریم ادامه پیدا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: این برنامه شنبه شب ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه قرائت قرآن به عنوان یکی از برنامه های کانون پس از اقامه نماز مغرب و عشا است، برنامه تفسیر قرآن شنبه شب ها نیز اختصاص به قرائت آیات مربوط به همان شب می شود.

 

نیکجو عنوان کرد: فعالیت های قرآنی همواره مد نظر بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» است و برنامه های مختلفی در این زمینه انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در پایان از اهالی مسجد، شهروندان و اعضای برای شرکت در این محفل دعوت کرد.

پایان پیام/ 691