اکران فیلم های سینمایی ابتکاری برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد

اکران فیلم های سینمایی ابتکاری برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد

تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: کانون فرهنگی هنری مصباح از جمله کانون های جنوب کرمان است که به تازگی با اکران فیلم به دنبال جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: جذب نوجوانان و جوانان به مساجد یکی از اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد است و با انجام فعالیت های فرهنگی هنری به دنبال تحقق این مهم هستند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: کانون فرهنگی هنری مصباح از جمله کانون های جنوب کرمان است که به تازگی با اکران فیلم به دنبال جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است.


وی بیان کرد: یکی از برنامه های کانون مصباح همکاری و همراهی با مساجد و فعالان فرهنگی است تا زمینه پیوند نوجوانان و جوانان به مساجد فراهم شود.


خوبی زاده ابراز کرد: روز گذشته نیز بنا به درخواست حجت الاسلام امیری امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای دوبنه فیلم جذاب منطقه پرواز ممنوع در این مسجد اکران شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: حجت الاسلام امیری از فعالان فرهنگی مسجدی است که دغدغه انجام فعالیت های فرهنگی در روستای دوبنه دارد و برای گسترش این فعالیت ها و پیوند نوجوانان و جوانان با مسجد به دنبال تاسیس کانون فرهنگی هنری است.


وی ابراز کرد: در همین راستا با درخواست ایشان مراحل ثبت درخواست اخذ مجوز تاسیس کانون فرهنگی هنری در این روستا انجام شده است و منتظر تایید نهایی ستاد می باشد.


خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: دغدغه مندی امام جماعت این مسجد، قطعا موجب می شود تا پس از اخذ مجوز، کانون فرهنگی هنری این مسجد یکی از کانون های پویا و فعال منطقه شود.

پایان پیام/ 586