استقبال خوب بچه مسجدی های کانون امام علی (ع) از مسابقات قرآنی مدها متان 

استقبال خوب بچه مسجدی های کانون امام علی (ع) از مسابقات قرآنی مدها متان 

تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰
یونس میجانی گفت: با توجه به استقبال خوب بچه های مسجد از مسابقات قرآنی مدها متان، آنها را به چند گروه تقسیم کرده ایم و تا در هر مرحله یک گروه در این مسابقات شرکت کنند و سپس نتایج آن را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های کانون فهمای امام علی (ع)، ترغیب و تشویق فعالان قرآنی مسجد برای شرکت در جشنواره قرآنی مدها متان است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: البته به منظور آمادگی برای حضور فعال بچه های مسجد در بخش رقابتی این جشنواره، دوره های آموزش قرآن کریم برای آنها برگزار شد.


وی بیان کرد: افراد متقاضی به شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان از تمامی گروه های سنی مجاز در آئین نامه این مسابقات هستند.


میجانی ادامه داد: دختران و پسران زیر ۷ سال تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال در رقابتی سالم در این مسابقات توانایی ها و استعدادهای خود را در زمینه قرآنی نشان می دهند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ابراز کرد: امکان حضوری و مجازی فعالان قرآنی کانون امام علی (ع) وجود دارد بنابراین بچه های مسجد در صورت تمایل می توانند به یکی از این ۲ روش در مسابقات شرکت کنند.


وی با بیان این مطلب که این مسابقات قرآنی در چند مرحله  به صورت حضوری برگزار می‌شوند، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب بچه های مسجد از مسابقات قرآنی مدها متان، آنها را به چند گروه تقسیم کرده ایم و تا در هر مرحله یک گروه در این مسابقات شرکت کنند و سپس نتایج آن را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.


میجانی اضافه کرد: اولین مرحله از مسابقات قرآنی مدها متان ویژه اعضای کانون امام علی (ع)، پنج شنبه به صورت حضوری در مسجد برگزار می‌شود و داوری آن را ۳ نفر از اساتید قرآنی مسجد بر عهده دارند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: این جشنواره قرآنی یکی از برنامه های ویژه رواق نور است که با هدف کشف استعدادهای قرآنی در حال برگزاری است.

پایان پیام/ 586