سومین رویداد ملی فهما، ارزیابی فعالیت کانون‌های مساجد را دنبال می کند

سومین رویداد ملی فهما، ارزیابی فعالیت کانون‌های مساجد را دنبال می کند

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی گفت: سومین رویداد ملی «فهما ۱۴۰۰» با هدف ارزیابی فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز در نشستی با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ابهر با تشریح سومین رویداد ملی فهما در بین کانون های مساجد اظهار کرد: سومین رویداد ملی «فهما 1400» با هدف ارزیابی فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی ادامه داد: این دوره از فهما نیز همانند دوره های قبلی درسه شبستان و ۱۲ رواق اجرایی خواهد شد.

 

وی ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری کانون های مساجد شهرستان ابهر در ثبت اطلاعات و فعالیت های کانونی در سامانه فهما گفت: امیدواریم با همکاری بیشتر فعالان کانون های مساجد بتوانیم رتبه خوبی در این رویداد کسب کنیم.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: همانند دوره های قبلی فعالان کانون های مساجد باید فعالیت های فرهنگی خود را در پروفایل کانون در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی به برنامه های پیش بینی شده در قالب این رویداد ملی اشاره کرد و گفت: طرح سه شنبه های تکریم در این رویداد با عنوان شکوه مادری و به منظور تجلیل از مادران شهید اجرا می شود که امیدواریم کانون های مساجد این شهرستان به صورت جدی در این موضوع ورود کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان اجرای طرح گوشت قربانی در قالب طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد را از دیگر برنامه های این مراکز عنوان کرد و گفت: در هر دوره از این طرح که با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا اجرا می شود، بسته های گوشت از طریق کانون های مساجد در بین نیازمندان توزیع می شود و در هشتیمن دوره از این طرح 300 بسته از طریق کانون های مساجد ابهر توزیع خواهد شد.

 

آیسان صادقی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر نیز ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی و هنری در کانون های مساجد این شهرستان، خواستار حمایت سخت افزاری و نرم افزاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ابهر شد.

پایان پیام/ 73