نشست شورای اداری حول سومین رویداد ملی فهما برگزار شد

نشست شورای اداری حول سومین رویداد ملی فهما برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: از آنجایی که ارزیابی فعالیت های کانون های مساجد براساس سومین رویداد ملی انجام می شود و تا پایان این رویداد فرصت اندکی باقی است بنابراین نشست امروز در همین راستا برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از نشست شورای اداری با محوریت سومین رویداد ملی فهما، خبر داد و گفت: از آنجایی که ارزیابی فعالیت های کانون های مساجد براساس سومین رویداد ملی انجام می شود و تا پایان این رویداد فرصت اندکی باقی است بنابراین نشست امروز در همین راستا برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: فهمای ۱۴۰۰ نیز همچون رویدادهای ملی سال های گذشته در ۳ شبستان و ۱۲ رواق برنامه ریزی شده که کانون های مساجد برای ارزیابی، باید گزارش فعالیت ها و برنامه های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.


وی بیان کرد: یکی از برنامه های سومین رویداد ملی فهما، جشنواره قرآنی مدها متان است که در سطح کانون های مساجد در حال برگزاری است و تاکنون استقبال بچه های مسجدی و فعال قرآنی از این جشنواره خوب بوده است.


خوبی زاده ابراز کرد: از آنجایی که تا پایان مسابقات قرآنی مدها متان زمان کوتاهی باقی مانده است بنابراین انتظار می رود که فعالان قرآنی کانون های مساجد هر چه سریع تر برای حضور در این رویداد بزرگ قرآنی ثبت نام کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: برای تحقق این مهم نیاز هست که تبلیغات فضای مجازی بیشتر شده و از سوی دیگر نیز از ظرفیت رابطین فهمای شهرستان ها استفاده شود.


وی طرح سه شنبه های تکریم را یکی دیگر از برنامه های فهما ۱۴۰۰ برشمرد و اظهار کرد: امسال این طرح ملی با هدف تجلیل از جایگاه و مقام مادران نمونه، تحت عنوان شکوه مادری در حال برگزاری است و امیدواریم کانون های مساجد منطقه نگاه جدی تری نسبت به اجرای این طرح داشته باشند.


خوبی زاده اضافه کرد: طرح شنبه های کتاب نیز از رویکرد برنامه های سومین رویداد ملی فهما برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: سومین رویداد ملی فهما دارای برنامه های متنوع و مختلف آموزشی است که می تواند زمینه توانمندسازی و مهارت افزایی بچه های مسجد را فراهم کند.


وی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای کانون های مساجد منطقه، گفت: پایان آذر ماه آخرین مهلت حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد در سومین رویداد  ملی فهما است بنابراین کانون ها باید بیش از پیش نسبت به ثبت فعالیت ها و برنامه ها در سامانه بچه های مسجد توجه کنند تا بتوانند حائز رتبه های برتر این رویداد شوند.

پایان پیام/ 586