بخش اعظم توفیقات فهما را مدیون هم افزایی شبکه رابطین فهمای مازندران هستیم

بخش اعظم توفیقات فهما را مدیون هم افزایی شبکه رابطین فهمای مازندران هستیم

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام نعمتی قرا همچنین به رقابت بچه های مساجد استان با سایر مسجدی های کشور در قالب رویداد ملی«فهما» اشاره کرد و گفت:قدردان همراهی شبکه رابطین فهمای مازندران برای رقابت پویای کانون های مساجد استان در فهما هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام«رجب نعمتی قرا» امروز( ۱۰آذر) در نشست با کارشناسان ستاد فهمای مازندران به فعالیت هزار و ۱۹۴کانون فرهنگی هنری در مساجد استان مازندران اشاره واظهار کرد: به روز کردن اطلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از کارهای مهم و اساسی در جهت ساماندهی کانون هااست که به همت کارشناسان فهمای استان در دست اقدام است.

 

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه از عمر اجرای طرح ساماندهی و شبکه سازی کانون های مساجد کشور حدود ۳سال می گذرد، افزود: همچنین صدور مجوزهای الکترونیکی کانون های فرهنگی هنری مساجد برمبنای اساسنامه جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در دستور کار قرار دارد. 

 

 


وی با بیان اینکه تاکنون بخش اعظمی از کانون های فرهنگی هنری در استان اقدام به دریافت مجوز الکترونیک کردند، تاکید کرد: مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری استان در اسرع وقت با مراجعه به بخش کاربری سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی bachehayemasjed.ir نسبت به دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

 

 

 

حجت الاسلام نعمتی قرا همچنین به رقابت بچه های مساجد استان با سایر مسجدی های کشور در قالب رویداد ملی«فهما» اشاره کرد و گفت: تاکنون کانون های مساجد استان امتیازات خوبی در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند.

 

 

وی به فعالیت شبکه رابطین فهمای مازندران برای توجیه کانون های مساجد استان درخصوص چگونگی ثبت امتیاز در سامانه بچه های مسجد اشاره کرد و خاطرنشان شد: قدردانی این همراهی رابطین فهما هستیم.

 

 

حجت الاسلام نعمتی قرا در بخشی از سخنانش به نام نویسی اعضا کانون های مساجد استان در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان اشاره کرد و افزود: میزان ثبت نامی ها در این جشنواره علاقه مندی مازندرانی ها به رشته مفاهیم قرآن کریم را نشان می دهد.
 

پایان پیام/ 286