برگزاری کلاس های تخصصی قرآن کریم در کانون «منتظران نور»

برگزاری کلاس های تخصصی قرآن کریم در کانون «منتظران نور»

تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰
نیکجو از برگزاری کلاس های آموزش تخصصی قرآن کریم در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: قرآن کریم به عنوان کتاب آسمانی مسلمانان دارای اهمیت و توجه بسیار است و توجه به معانی و مفهوم آن در کنار دیگر رشته های تخصصی می تواند در درک بهتر آیات کلام الله و همچنین بهره برداری بیشتر از آن به افراد کمک کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این مهم سبب شده تا برای نزدیک شدن به قرآن کریم و تکریم این کتاب آسمانی، آموزش های تخصصی در رشته های مختلف از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار شود.

 

وی بیان کرد: بر این اساس و طبق برنامه ریزی های انجام شده، کلاس های آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم زیر نظر استاد برجسته این رشته برگزار می شود.

 

نیکجو خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی ویژه گروه های مختلف سنی است و بچه های مسجد می توانند با نام نویسی در این کلاس ها از فیض کلام الله مجید بهره مند شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم عنوان کرد: بچه های مسجد می تواند برای نام نویسی در این کلاس ها، هر شب از ساعت 19 به دفتر کانون فرهنگی  وهنری «منتظران نور» مراجعه کنند.

 

وی به زمان برگزاری این کلاس ها اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس های آموزشی صوت و لحن قرآن کریم چهارشنبه های هر هفته پس از نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

پایان پیام/ 691