برگزاری کلاس های قرآن کریم در کانون فهما قائم آل محمد(عج)

برگزاری کلاس های قرآن کریم در کانون فهما قائم آل محمد(عج)

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام سلمانی از برگزاری کلاس های آموزش تخصصی قرآن کریم در کانون فرهنگی و هنری قائم آل محمد(عج) شهرستان قدس خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم سلمانی مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(ص) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: قرآن کریم به عنوان کتاب آسمانی مسلمانان دارای اهمیت و توجه بسیار است و توجه به معانی و مفهوم آن در کنار دیگر رشته های تخصصی می تواند در درک بهتر آیات کلام الله و همچنین بهره برداری بیشتر از آن به افراد کمک کند.

 

وی افزود: این مهم سبب شده تا برای نزدیک شدن به قرآن کریم و تکریم این کتاب آسمانی، آموزش های تخصصی در رشته های مختلف از سوی کانون فرهنگی و هنری قائم آل محمد(عج)برگزار شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) بیان کرد: بر این اساس و طبق برنامه ریزی های انجام شده، کلاس های آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم زیر نظر استاد برجسته این رشته برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سلمانی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی ویژه گروه های مختلف سنی است و بچه های مسجد می توانند با نام نویسی در این کلاس ها از فیض کلام الله مجید بهره مند شوند.

 

وی عنوان کرد: بچه های مسجد می تواند برای نام نویسی در این کلاس ها، هر شب از ساعت ۱۸ به دفتر کانون فرهنگی وهنری مراجعه کنند.

 

مدیر کانون فهما قائم آل محمد(عج) به زمان برگزاری این کلاس ها اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس های آموزشی صوت و لحن قرآن کریم یکشنبه های هر هفته پس از نماز مغرب و عشا در این کانون  برگزار می شود.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) به آدرس شهرستان قدس بلوار مصلی واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704