تلاش کانون امام علی (ع) شهرستان قدس برای صدرنشینی در فهما ۱۴۰۰

تلاش کانون امام علی (ع) شهرستان قدس برای صدرنشینی در فهما ۱۴۰۰

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام مقدم گفت: از اصلی ترین رویکرد کانون امام علی (ع) در فهمای ۱۴۰۰، تلاش برای حضور فعال در اجرای برنامه های رواق های ۱۲ گانه این رویداد ملی و حائز رتبه برتر شدن است.

حجت الاسلام محمد مقدم مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: از اصلی ترین رویکردهای این کانون در طرح ملی فهمای ۱۴۰۰، تلاش برای حضور فعال در اجرای برنامه های رواق های ۱۲ گانه این رویداد ملی و کسب رتبه برتر در میان دیگر کانون های کشور است.


وی افزود: بخشی زیادی از فعالیت های کانون ذیل شبستان فرهنگ و در رواق های نور، کتاب، همدلی، دانش و رسانه انجام می شود.


مدیر کانون فهما امام علی(ع) بیان کرد: در ذیل رواق نور هر شب طرح تلاوت نور در مسجد جامع شهرستان قدس اجرا می شود و همچنین شرکت فعال بچه های مسجد در مسابقات قرآنی مدهامتان در دستور کار قرار دارد.


حجت الاسلام مقدم ابراز کرد: در ذیل رواق کتاب نیز هر هفته طرح شنبه های با کتاب اجرا شده و بر همین اساس هر هفته یک کتاب مفید و ارزشمند ویژه گروه های سنی مختلف توسط امام جمعه محترم شهرستان و مسئول کتابخانه معرفی می شود.


وی ادامه داد: در رواق رسانه نیز تاکنون بیش از
۱۰ خبر از فعالیت های مسجد محور این کانون منتشر شده است.


مدیر کانون فهما امام علی(ع) اظهار کرد: البته بیشترین فعالیت کانون اختصاص به اجرای برنامه های رواق همدلی دارد که در همین راستا خدمات کانونی به متقاضیان ارائه می شود.


حجت الاسلام مقدم اضافه کرد: علاوه بر این نیز هر هفته ذیل این رواق طرح ملی سه شنبه های تکریم اجرا شده و از نوجوانان و جوانان نخبه مسجدی تجلیل می شود.


وی عنوان کرد: برای ارزیابی کانون در سومین رویداد ملی فهما، گزارش اجرای این برنامه ها در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می شود و بر این اساس تاکنون کانون موفق به کسب بیش از
۱۱ هزار امتیاز شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) گفت: همچنان در تلاش هستیم تا از فرصت باقی مانده این رویداد ملی استفاده کنیم تا بتوانیم در ارزیابی کشوری رتبه برتر کسب کنیم.

پایان پیام/ 704