پایان آذر ماه آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان است

پایان آذر ماه آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان است

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام تختی پور گفت: آخرین مهلت شرکت در جشنواره قرآنی مدها متان پایان آذر ماه است بنابراین مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و اساتید قرآنی استان می توانند از فرصت باقی مانده برای حضور حداکثری قرآن آموزان و فعالان قرآنی استفاده کنند.

حجت الاسلام مجتبی تختی پور سرپرست اداره فهما شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به بازدید از روند برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در کانون های استان تهران، گفت: امروز کانون فرهنگی هنری راوی نور با حضور همکاران ستادی و بچه های گروه سرود ری نواز این کانون، اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان کردند.


وی افزود: این مسابقات ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالان قرآنی استان تهران برگزار شد.


معاون فرهنگی ستاد فهما تهران بیان کرد: جا دارد از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران برای برگزاری آزمون این مسابقات و نیز بارگزاری آثار در سامانه بچه های مسجد تشکر کنم.


حجت الاسلام تختی پور با تاکید بر این که آخرین مهلت شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان پایان آذر ماه است، ابراز کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و اساتید قرآنی می توانند از فرصت باقی مانده برای حضور حداکثری قرآن آموزان و فعالان قرآنی استفاده کنند.


وی تاکید کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان بهترین فرصت برای معرفی استعدادهای قرآنی در سطح کشور است.


سرپرست اداره فهما شهر تهران از آمادگی این ستاد برای برگزاری مسابقات قرآنی به صورت حضوری خبر داد و اضافه کرد: برخی از کانون های فرهنگی هنری با توجه به امکانات موجود توانایی لازم برای برگزاری این مسابقات دارند اما برخی دیگر نیازمند همکاری هستند و همکاران ما آمادگی لازم برای حضور در این کانون ها برای برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان و ثبت آثار در سامانه بچه های مسجد را دارند.


حجت الاسلام تختی پور اظهار کرد: از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، قرآن آموزان، اساتید قرآنی، خانه های نور و موسسات قرآنی برای شرکت در جشنواره قرآنی مدها متان دعوت می کنیم تا شاهد حضور پرشور نوجوانان و جوانان قرآنی استان تهران در این جشنواره باشیم.

وی در خاتمه با تاکید بر این که قرآن کریم، اصلی‌ترین منبع دینی و سرچشمه اصیل معارف اعتقادی، اخلاقی و عملی اسلام است، عنوان کرد: امیدواریم بچه های مسجد در پرتو کلام الهی بتوانند با عمل به دستورات آن به سعادت دنیوی و اخروی دست یابند.

پایان پیام/ 704