استقبال بچه های مسجد از مسابقات قرآنی مدهامتان

استقبال بچه های مسجد از مسابقات قرآنی مدهامتان

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام مهرنسب گفت: با توجه به استقبال خوب بچه های مسجد از مسابقات قرآنیمدها متان، آنها را به چند گروه تقسیم کرده ایم و تا در هر مرحله یک گروه در این مسابقات شرکت کنند و سپس نتایج آن را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.

حجت الاسلام طاها مهرنسب مدیر کانون فرهنگی هنری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: یکی از فعالیت های این کانون فهما ترغیب و تشویق فعالان قرآنی مسجد برای شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان است.


وی افزود: البته به منظور آمادگی برای حضور فعال بچه های مسجد در بخش رقابتی این جشنواره، دوره های آموزش قرآن کریم برای آنها برگزار شد.


امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بیان کرد: افراد متقاضی به شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان از تمامی گروه های سنی مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.


حجت الاسلام مهرنسب ادامه داد: دختران و پسران زیر ۷  تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال در رقابتی سالم در این مسابقات توانایی ها و استعدادهای خود را در زمینه قرآنی نشان می دهند.

وی ابراز کرد: امکان شرکت در مسابقه به روش حضوری و مجازی فعالان قرآنی وجود دارد بنابراین بچه های مسجد در صورت تمایل می توانند به یکی از این ۲ روش در مسابقات شرکت کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان این مطلب که این مسابقات قرآنی در چند مرحله  به صورت حضوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب بچه های مسجد از مسابقات قرآنی مدها متان، آنها را به چند گروه تقسیم کرده ایم و تا در هر مرحله یک گروه در این مسابقات شرکت کنند و سپس نتایج آن را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.


حجت الاسلام مهرنسب اضافه کرد: اولین مرحله از مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای این کانون، پنج شنبه به صورت حضوری در مسجد برگزار می‌شود و داوری آن را ۳ نفر از اساتید قرآنی مسجد بر عهده دارند.


وی در خاتمه عنوان کرد: این جشنواره قرآنی یکی از برنامه های ویژه رواق نور است که با هدف کشف استعدادهای قرآنی در حال برگزاری است.

 

گفتنی است کانون فهما شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به آدرس شهرستان قدس بلوار مصلی انتهای خیابان آیت الله طالقانی واقع گردبده است.

پایان پیام/ 704