محرومیت زدایی مسجدی ها با توزیع لوازم گرمایشی به سبک کمک مومنانه

محرومیت زدایی مسجدی ها با توزیع لوازم گرمایشی به سبک کمک مومنانه

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام رضاوند‌‌‌‌ ازاجرای طرح محرومیت زدایی با توزیع لباس و لوازم گرمایشی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: محرومیت زدایی مسجدی ها با سبک کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و این بار با توزیع لباس و لوازم گرمایشی به کمک نیازمندان خواهیم شتافت.

حجت الاسلام مجید رضاوند مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: کمک مومنانه بچه مسجدی ها با فرمان رهبر معظم انقلاب چند سالی است که آغاز شده است و اکنون در فصل سرما تلاش داریم تا با تهیه لباس و لوازم گرمایشی و محرومیت زدایی در این بخش کمک کار نیازمندان باشیم.

وی افزود: مساجد مردمی‏ ترین پایگاه ارتباط با خدا هستند و همواره به عنوان مدرسه در تعلیم و تربیت دینی و اسلامی و رفع مشکلات مختلف عمل کرده اند و در طول اجرای کمک های مومنانه و دستگیری از نیازمندان هم پای کار بوده و هستند.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) خاطر نشان کرد: اجرای ویژه برنامه های مختلف به جهت مناسبت های ملی و مذهبی از جمله ایام فاطمیه، محرم و صفر،اعیادویادواره شهدا در این کانون همواره مورد توجه بوده و در مناسبت ها با برگزاری ایستگاه صلواتی و موکب به همراه توزیع غذای گرم و نوشیدنی انجام می شود و با آغاز گسترش ویروس کرونا اگر چه همچون گذشته برنامه های ایسنگاه صلواتی و دورهمی ها اجرایی نشد اما دستگیری از نیازمندان همچنان اولویت اول است.

حجت الاسلام رضاوند از اجرای طرح محرومیت زدایی با توزیع لباس و لوازم گرمایی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: محرومیت زدایی مسجدی ها با سبک کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و این بار با توزیع لباس و لوازم گرمایشی به کمک نیازمندان خواهیم شتافت.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا فعالیت های مسجد در قالب گروه جهادی انجام می شود و در این گروه جهادی جمع آوری کمک های مومنانه، مقابله با کرونا و کمک به اهالی محل با توزیع و مواد ضدعفونی کننده و ماسک درب منازل اجرایی شد و بسته های کمک معیشتی، بهداشتی و غذای گرم در مناسبت های مختلف در بین افراد توزیع می شود.

مدیر کانون فهما صالحان یادآور شد: کمک های مومنانه این کانون به خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت در قالب توزیع غذای گرم و لوازم گرمایشی در فصل سرما طرح نو به همت گروههای جهادی است که اجرایی می شود.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری صالحان به آدرس شهرستان قدس شهرک دانش خیابان شهید الفی نواران واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704