ارزیابی فعالیت کانون‌های مساجد در سومین رویداد ملی فهما

ارزیابی فعالیت کانون‌های مساجد در سومین رویداد ملی فهما

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰
براتی گفت: سومین رویداد ملی «فهما ۱۴۰۰» با شعار به توان مردم با هدف ارزیابی فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با تشریح سومین رویداد ملی فهما در بین کانون های مساجد اظهار کرد: سومین رویداد ملی «فهما 1400»با شعار به توان مردم با هدف ارزیابی فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این دوره از فهما نیز همانند دوره های قبلی درسه شبستان و ۱۲ رواق اجرایی خواهد شد.

 

سرپرست دبیرخانه ستاد فهما کشور ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری کانون های مساجد استان تهران ر در ثبت اطلاعات و فعالیت های کانونی در سامانه فهما گفت: امیدواریم با همکاری بیشتر فعالان کانون های مساجد بتوانیم رتبه خوبی در این رویداد کسب کنیم.

 

براتی خاطرنشان کرد: همانند دوره های قبلی فعالان کانون های مساجد باید فعالیت های فرهنگی خود را در پروفایل کانون در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

 

وی به برنامه های پیش بینی شده در قالب این رویداد ملی اشاره کرد و گفت: طرح سه شنبه های تکریم در این رویداد با عنوان شکوه مادری و به منظور تجلیل از مادران شهید اجرا می شود که امیدواریم کانون های مساجد این استان به صورت جدی در این موضوع ورود کند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران اجرای طرح گوشت قربانی در قالب طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد را از دیگر برنامه های این مراکز عنوان کرد و گفت: در هر دوره از این طرح که با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا اجرا می شود، بسته های گوشت از طریق کانون های مساجد در بین نیازمندان توزیع می شود و در نهمین دوره از این طرح ۲۲۰۰بسته از طریق کانون های مساجد استان تهران توزیع شد.

 

پایان پیام/ 704