نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری کانون‌های مساجد ابهر بررسی شد

نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری کانون‌های مساجد ابهر بررسی شد

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از کانون شهید مطهری مسجد جامع شریف آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از کانون شهید مطهری مسجد جامع شریف آباد بازدید کرد و با حضور اعضای هیئت امنای مسجد در خصوص نیازهای سخت افزاری کانون و تجهیز کتابخانه گفت و گو شد.

 

حجت الاسلام یارمحمدی از کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد جامع شریف آباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات کانون قرار گرفت.

 

امام جماعت و عضو هیئت امنای مسجد جامع شریف آباد در حاشیه این بازدید اظهار کرد: منطقه شریف آباد ابهر در استان زنجان جزء مناطقی است که برای برطرف کردن کمبود سرانه فرهنگی و خدماتی، نیاز به توجه و نگاه ویژه مسئولان استانی دارد و در طول سال به همت مدیر کانون شهید مطهری، فعالیت های شاخص فرهنگی، هنری و قرآنی برای کودکان و نوجوانان در این منطقه صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام اعتقادی پور افزود: این کانون از جمله مکان های نیازمند توجه ویژه می باشد که با تعمیر و تجهیز به ویژه کتابخانه مستقر در این مکان، می توان بخشی از نیازهای فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان این منطقه را تأمین نمود.

 

در پایان این دیدار عذرا ایمانی مدیر فعال کانون شهید مطهری گزارشی از برنامه های یک سال اخیر در شرایط ویژه کرونایی ارائه نمود و از ایشان با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.

 

پایان پیام/ 693