استقبال کانونی‌های استان زنجان از پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

استقبال کانونی‌های استان زنجان از پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰
به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان همچون سنوات گذشته در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان مشارکت حداکثری خواهند داشت.

مدیر هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: سبقه مذهبی و فرهنگی استان زنجان موجب شده است تا جوانان و نوجوانان از برگزاری مسابقات قرآنی و فعالیت های مرتبط با آن استقبال کنند.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با بیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان همه ساله همزمان با سراسر کشور در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می شود، گفت: در کانون های مساجد استان استقبال از این مسابقات چشمگیر است.

 

وی با اشاره به اینکه فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان منتشر شده است، افزود: این دوره از مسابقات به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود.

 

به گفته این مسئول، پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی، در گروه های سنی زیر 7 سال، 7 سال تا 16 سال، 16 تا 30 برگزار می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی به بخش ویژه این دوره از مسابقات اشاره کرد وادامه داد: بخش استعداد یابی ویژه کودکان زیر هفت سال است که کمتر به این سنین توجه شده و همچنین توجه ویژه به جلسات سنتی قرآن کریم از بخش های این مسابقات است.

 

وی ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان اصلی پایگاه های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قران، مردم و کشف استعداد های مردمی را از هدف های برگزاری این دوره از مسابقات اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به سامانه بچه های مسجدبه نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی افزود: کسانی که قصد شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی را دارند 30 آذر 1400 آخرین فرصت است تا نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنند.

 

پایان پیام/ 73