برگزاری کلاس تقویت درسی بچه مسجدی ها به همت کانون فرهنگی سروش آمل

برگزاری کلاس تقویت درسی بچه مسجدی ها به همت کانون فرهنگی سروش آمل

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰
میرشکار از برگزاری کلاس تقویت درسی به همت کانون فرهنگی هنری سروش آمل خبر داد و گفت: تلاش داریم تا بچه مسجدی ها و دانش آموزان در این دوره ها از نظر بنیه علمی و معنوی به رشد قابل توجهی دست یابند.

«حمید رضا میرشکار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان قرار داریم، برای افزایش بنیه درسی و علمی دانش آموزان، کلاس های تقویتی دروس مختلف ویژه بچه های مسجد برگزار می کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سروش آمل افزود: با توجه به اینکه اوقات فراغت فرصت مناسبی برای ایجاد بستری مناسب و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به برنامه های کانون های فرهنگی مساجد است؛ در تابستان اقدام اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی کردیم که به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و اکنون در آستانه امتحانات این کلاس ها برگزار می شود.

 

وی با اشاره به در پیش بودن امتحانات خاطر نشان کرد: برای تقویت بنیه درسی دانش آموزان کانون فرهنگی هنری سروش آمل، پایگاه شهید قاضی طباطبایی، پایگاه النساء، حوزه امام خامنه ای و حوزه حضرت رقیه اقدام به برگزاری یک دوره کلاس تقئیتی در این ایام کرده است.

 

میرشکار از برگزاری کلاس تقویتی به همت کانون فرهنگی هنری سروش آمل خبر داد و گفت: کلاس های تقویتی برای کلاس چهارم، پنجم و ششم ابتدایی در بخش برادران و خواهران و کلاس تقویتی ریاضی برای مقاطع راهنمایی برای خواهران برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سروش آمل افزود: زمان شروع کلاس ها از 15 آذرماه است و امیدواریم با برگزاری کلاس های تقویتی و حضور دانش آموزان در این کلاس ها، بتوانیم در کمک به ارتقا سطح دانش این قشر گام برداریم.

 

وی یادآور شد: تلاش کردیم که در کنار فضای معنوی و دینی مسجد، فضای علمی را هم در این مکان مقدس داشته باشیم تا دانش آموزان ضمن افزایش توان علمی در افزایش توان معنوی خود هم تلاش کنند.

پایان پیام/ 175