شرکت بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای کانون های مساجد فارس در مسابقات قرآنی «مدهامتان»

شرکت بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای کانون های مساجد فارس در مسابقات قرآنی «مدهامتان»

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با اشاره به شرکت بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای کانون های مساجد فارس در جشنواره قرآنی «مدهامتان»، گفت: مهلت شرکت در این مسابقات پایان آذرماه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (یکشنبه 14 آذر) در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، مهلت شرکت در مسابقات را پایان آذر ماه اعلام و تاکید کرد: مسابقات در 2 گروه دختر و پسر و در رده های سنی زیر هفت سال، هفت تا 16 سال و 16 تا 30 سال اجرا می شود.

وی افزود: به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات در مرحله استانی به صورت غیر حضوری برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقات باید عضو یکی از کانون های فرهنگی هنری مساجد شده و از طریق سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin نسبت به بارگذاری اثر اقدام کنند.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به شرکت بیش از 700 نفر از اعضای کانون های مساجد فارس در جشنواره قرآنی «مدها متان»، خاطرنشان کرد: با مشارکت اساتید قرآنی به نام استان سعی شده است تا در فضای مجازی به تبلیغات و دعوت از فعالان قرآنی برای شرکت در این مسابقات تلاش شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس یادآور شد: مرحله کشوری مسابقات با حضور منتخبان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 130