کانون ثامن الائمه(ع) روستای گل چالسر نکا کانون برتر مازندران در سومین رویداد ملی فهما

کانون ثامن الائمه(ع) روستای گل چالسر نکا کانون برتر مازندران در سومین رویداد ملی فهما

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام مختاری گفت: کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) روستای گل چالسر نکا تاکنون با ثبت فعالیت های انجام شده، کانون برتر مازندران در سومین رویداد ملی فهما کشور شد و رقابت همچنان تا پایان آذرماه ادامه دارد.

حجت الاسلام « هادی مختاری ولاشدی» با اشاره به برگزاری سومین رویداد ملی فهما و تلاش کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) روستای گل چالسر نکا در این رقابت ملی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران گفت: این طرح در قالب شبستان و رواق‌های مختلف ۱۲ گانه در سامانه بچه‌های مسجد تعریف شده که باید فعالیت‌ها در آن ثبت و امتیاز لازم اخذ شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) روستای گل چالسر نکا افزود: تاکنون 12 هزار و 814 امتیار در فهما سه کسب کرده ایم که عمده فعالیت های ما شرکت در مسابقات کتابخوانی، ثبت اثر تقلیدی سرود، ثبت آثار تولیدی در حوزه شعرو نویسندگی، سرود، برگزاری جلسه نقد و بررسی فیلم و نمایش، تولید آثار تئاتر مسجد، ثبت خدمات کانونی، سه شنبه های تکریم و.. بوده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هم با 14 هزار و 538 امتیاز به عنوان یکی از کانون های مازندران در فهما بوده است؛ خاطر نشان کرد: همه تلاش ما برای اجرای درست و به موقع برنامه ها و طرح های ابلاغی است و از بستر فضای مجازی در این بخش حداکثر استفاده را می بریم.

حجت الاسلام مختاری ولاشدی گفت: این کانون دارای استعدادهای نهفته فراوانی است که باید شناخته شوند و انتظار داریم تا در ستاد از این استعدادها استفاده شود و با رشد و شکوفایی این استعدادها کمک شود.

 

مدیر مسئول کانون ثامن الائمه(ع) روستای گل چالسر نکا افزود: طرح ملی «فهما» به منظور کشف و شناسایی استعدادهای مردمی در کانون‌های مساجد طرح بسیار خوبی است که هزاران هزار کانون مساجد در سطح کشور اطلاعات مربوط به فعالیت‌های خود را از طریق ثبت در پورتال بچه‌های مسجد در این رویداد ثبت و در این رویداد شرکت می کنند و توانمندی ها و استعدادهای خود را بروز می دهند.

حجت الاسلام مختاری گفت: کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) روستای گل چالسر نکا تاکنون با ثبت فعالیت های انجام شده، کانون برتر مازندران در سومین رویداد ملی فهما کشور شد و رقابت همچنان تا پایان آذرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در طول سال اجرای کمک های مومنانه و توزیع گوشت قربانی، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات و جشن های قرآنی، برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی و برپایی ایستگاههای صلواتی،  برگزاری نمایشگاهها و.. در دستور کار است؛ تصریح کرد: در کنار اجرای برنامه ها انتظار است که حمایت های مالی در شناسایی از استعدادهای نهفته جوانان و نوجوانان و افزایش فعالیت ها در کانون مساجد مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام مختاری ولاشدی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در فعالیت‌ها اظهار کرد: اجرای فعالیت‌های متنوع و جذاب مطابق با نیاز جوانان و بهره‌گیری از ظرفیت آنان و شکوفایی استعدادها می تواند در ادامه روند رو به رشد کمک کار کانون مساجد باشد.

 

وی یادآور شد: با توجه به فعالیت های گسترده در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری و حضور فعال در دوران کرونا، نیازمند توجه ویژه در بخش اعتبارات و تزریق بودجه کافی برای استمرار فعالیت ها هستیم.

پایان پیام/ 175