کانون امام زمان(عج) روستای اطرب نکا کانون رابط برتر مازندران در طرح فهما سه

کانون امام زمان(عج) روستای اطرب نکا کانون رابط برتر مازندران در طرح فهما سه

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰
شکری اطربی گفت: کانون امام زمان(عج) روستای اطرب نکا کانون رابط برتر مازندران در طرح فهما سه شده است و این مهم در راستای ارتباط مستمر با کانون ها و انجام فعالیت های مستمر در طول سال محقق شده است.

خبرگزاری شبستان- مازندران، سومین رویداد ملی «فهما ۱۴۰۰» با شعار به توان مردم با هدف ارزیابی فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد سراسر کشور برگزار می شود و این طرح در سطح کانون‌های مساجد مازندران هم در حال اجراست تا توان و ظرفیت‌های کانون‌های مساجد استان در رقابت سالم با سایر کانون‌های فرهنگی هنری در سطح کشور ارزیابی شود.

 

در این رویداد ملی که تا پایان آذرماه ادامه دارد، کانون فرهنگی هنری مازندران تاکنون دارای امتیاز 4 هزار و 362 امتیاز برای خود و هم گروها ی خود است و در بین کانون های کشور هم رتبه 33 را کسب کرده است و رقابت همچنان ادامه دارد.

 

این دوره از فهما نیز همانند دوره های قبلی درسه شبستان و ۱۲ رواق اجرایی خواهد شد و همانند دوره های قبلی فعالان کانون های مساجد باید فعالیت های فرهنگی خود را در پروفایل کانون در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

«محمدرضا شکری اطربی » به عنوان مسئول کانون رابط برتر مازندران در طرح فهما سه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: طرح فهما طرحی مهم برای کانون مساجد است تا همه کانون ها در فضایی سالم به رقابت بپردازند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع روستای اطرب نکا با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع اطرب شهرستان نکا اظهار کرد: این کانون با یکهزار و 300 عضو از سال 1390با هدف توسعه فعالیت‌های مسجدی در عرصه‌های مختلف تاسیس شده و همچنان هم با فعالیت های مختلف و با استفاده از توان جوانان و نوجوانان و اعضای کانون فعال است.

 

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح فهما موجب فعال شدن بچه مسجدی ها در فعالیت های مختلف شده است تا توان و ظرفیت‌های کانون‌ در رقابت سالم با سایر کانون‌های فرهنگی هنری در سطح کشور سنجیده شود که استمرار این طرح نیازمند حمایت های مالی است تا با اجرای طرح های بیشتر، موفیت بیشتری در این امر حاصل شود.

 

شکری اطربی گفت: کانون امام زمان(عج) روستای اطرب نکا کانون رابط برتر مازندران در طرح فهما سه  شده است و این مهم در راستای ارتباط مستمر با کانون ها و انجام فعالیت های مستمر در طول سال بوده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام زمان مسجد جامع اطرب نکا همچنین با اعلام اینکه این کانون توانست در طرح ملی ایران قوی هم، 15 هزار و 716 امتیاز را کسب کند؛ تصریح کرد: این کانون در طرح ایران قوی به عنوان کانون برتر در رواق فناوری شناخته شود.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های این کانون در طرح فهما سه افزود: ارتباط مستمر با کانون های زیر مجموعه همواره وجود داشته و در هر شرایطی از طریق فضای مجازی، تلفنی و حضوری اطلاعات در مورد چگونگی عملکردها و انجام فعالیت ها و انتقال به سامانه انجام شده است.


شکری اطربی بیان کرد: این امتیاز با ثبت فعالیت‌ها در گروه‌های نمایش، سرود، فیلم، تولیدات چند رسانه‌ای، طرح‌های فرهنگی، آزمون‌های مختلف، آتار تولیدی و کارآفرینی حاصل شده است.

 

وی با بیان اینکه 29 کانون زیرمجموعه کانون ماست؛ اظهار کرد: در هر ساعت از شبانه روز همکاری و ارتباط مستمر برای رفع مشکلات در دستور کار است و با توجه به کمبود اعتبارات و بودجه همچنان فعالیت داریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام زمان مسجد جامع اطرب نکا گفت: بیشترین تلاش ما در کانون ارتباط مستمر با مدیران کارآمد و فعال است و با توجه به اینکه رابطین پل ارتباطی با ستاد هستند انتظار است که ضمن استمرار بیشتر این ارتباط ، ستاد در راستای اعتبارات و بودجه هم کمک کار کانون ها باشد.

 

شکری اطربی در پایان به اهتمام اعضای کانون نسبت به تولید محتوا و افزایش ارتباط بیشتر با کانون های زیر مجموعه یادآور شد: فعالیت در بخش های مختلف کتابخوانی، سرود، فیلم، دیدار با خانواده شهدا، شنبه های با کتاب و سه شنبه های تکریم و.. از فعالیت های مهمی است که در طول سال برقرار است و انتظار است تا با تزریق اعتبارات و بودجه از ستاد، در تولید محتوا به صورت جدی تر وارد عمل شویم .

پایان پیام/ 175