گردهمایی مدیران کانون های مساجد سرایان و فردوس برگزار شد

گردهمایی مدیران کانون های مساجد سرایان و فردوس برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰
گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان های «سرایان و فردوس» با حضور مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی به منظور تشریح سومین رویداد ملی فهما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جلسه گردهمایی مدیران و رابطان کانون‌ های فرهنگی هنری شهرستان فردوس با حضور مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی، رئیس ارشاد شهرستان فردوس و جمعی از مدیران و رابطان در حسینیه اسلامیه برگزار شد.

 

در این جلسه،‌ حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» ضمن تشریح سومین رویداد ملی فهما که با شعار «به توان مردم» در حال اجراست، به تشریح چگونگی ثبت فعالیت‌ها در این سامانه پرداخت و گفت: شناسایی کانون‌های فعال و تخصیص اعتبارات، بر اساس امتیاز کسب شده در سایت بچه‌های مسجد است.

 

همچنین مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی ضمن دیدار با امام جمعه شهر سرایان و شرکت در گردهمایی روحانیون این شهرستان، اعلام کرد: سایت بچه‌های مسجد، زمینه شناسایی کانون‌های فعال و غیر فعال را فراهم کرده است.

 

وی از امامان جماعت خواست: زمینه احیای کانون‌های راکد مساجد تحت مدیریت خود را فراهم کنند.

 

گفتنی است، در پایان گردهمایی مدیران کانون‌های شهرستان های فردوس و سرایان، پرسش و پاسخ مستقیم و رفع شبهات پیش روی فعالان کانون های فرهنگی هنری نیز انجام شد.

پایان پیام/ 70