گروه سرود شهید پایدار به یاد مدافعان سلامت سرود می خواند

گروه سرود شهید پایدار به یاد مدافعان سلامت سرود می خواند

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰
ایمان عباس زاده گفت: امیدواریم با اجرای سرود مدافعان سلامت بتوانیم یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت که با ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت رسانی به بیماران جان خود را فدا کردند، زنده نگه داریم.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های پیش روی گروه سرود شهید پایدار، گفت: بچه های این گروه سرود فردا به دعوت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت قرار است در اولین یادواره شهید مدافع سلامت جنوب کرمان شهید ناصر رئیسی، سرود اجرا کنند.


مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت افزود: به همین منظور سرود مدافعان سلامت در نظر گرفته شده که بچه های گروه، در حال تمرین این سرود هستند.


وی بیان کرد: امیدواریم با اجرای سرود مدافعان سلامت بتوانیم یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت که با ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت رسانی به بیماران جان خود را فدا کردند، زنده نگه داریم.


عباس زاده ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های آتی گروه سرود شهید پایدار، اجرا به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که به همین منظور در دهه مقاومت بچه های گروه، چندین اجرا دارند.


مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت اظهار کرد: یک اجرا در صدا و سیمای مرکز کرمان، یک اجرا در مراسم سالگرد این شهید و یک اجرا هم به صورت پاتوقی است.


وی اضافه کرد: سرودهای مرد قبیله و لحظه های آخر برای اجرا در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده است و بچه ها از هم اکنون در حال تمرین این سرودها هستند.


عباس زاده در خاتمه عنوان کرد: به لطف خداوند گروه سرود شهید پایدار با تلاش و کوشش در بین مردم شناخته شده و از محبوبیت خاصی در جامعه برخوردار است به طوری که در مناسبت های مختلف از این گروه برای اجرا در سطح استان دعوت می شود.

پایان پیام/ 586