استفاده از توان مردم در فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد در رویداد ملی فهما

استفاده از توان مردم در فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد در رویداد ملی فهما

تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰
به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، در رویداد ملی فهما، استفاده از توان مردم در فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد بالا رفته و با توجه به ثبت فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، منجر به پویایی دائمی کانون های فهما می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان ضمن ارزیابی وضعیت کانون‌های مساجد استان در سومین رویداد ملی فهما گفت: این رویداد ملی که به صورت سراسری و در بستر سامانه فهما اجرا می شود در سومین دوره با شعار«به توان مردم» و با بهره گیری از ظرفیت کانون های مساجد درسه شبستان و ۱۲ رواق اجرایی می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی هدف از برگزاری این رویداد ملی را ارزیابی کانون‌های مساجد عنوان کرد و گفت: هریک از کانون‌های مساجد برای کسب امتیاز لازم است تا فعالیت‌های خود را در سامانه ثبت کرده و در دوره ها و مسابقاتی که در بستر این سامانه بارگذاری شده است، شرکت کنند.

 

وی رقابت سالم و سازنده اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سراسر کشور را از دیگر مزایای این رویداد ملی عنوان کرد و گفت: در رویداد ملی فهما، استفاده از توان مردم در فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد بالا رفته و با توجه به ثبت فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منجر به پویایی دائمی کانون های فهما می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با مطلوب ارزیابی کردن فعالیت بچه‌های مساجد استان زنجان در رواق کتاب و مسابقات کتابخوانی گفت: امیدواریم کانون‌های مساجد استان زنجان در این زمینه رتبه‌های خوبی کسب کنند.

 

وی به دستاوردها و برکات این رویداد ملی در بین کانون های مساجد استان زنجان اشاره کرد و گفت: انسجام و پویایی کانون‌های مساجد، هدف‌گذاری برای فعالیت‌های فرهنگی کانون‌ها، آشنایی کانون‌های مساجد با تجارب دیگر کانون‌ها در سطح کشور و بهره مندی از آموزش‌ها و مهارت‌های موجود در بستر فهما بخشی از این دستاوردها است.

پایان پیام/ 73