اکران رایگان و اختصاصی فیلم «منصور» ویژه اعضای کانون های مساجد شیراز

اکران رایگان و اختصاصی فیلم «منصور» ویژه اعضای کانون های مساجد شیراز

تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی از اکران رایگان و اختصاصی فیلم «منصور» ویژه اعضای کانون های مساجد شیراز خبر داد و گفت: این اکران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی رشادت ها و دلیری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، فیلم «منصور» ویژه اعضای کانون های مساجد شیراز اکران رایگان و اختصاصی خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: این اکران در راستای حمایت از آثار ارزشی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 16 آذرماه در تالار حافظ شیراز اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: فیلم «منصور» روایت بخش های از زندگی تیمسار شهید «منصور ستاری» است که ناگفته هایی از جنگ تحمیلی را نیز روایت می کند.

خاطرنشان می شود؛ فیلم «منصور» به تهیه کنندگی «جلیل شعبانی» و کارگردانی «سیاوش سرمدی» در سال 1400ساخته شده است و با هنرمندی بازیگرانی همچون «محسن قصابیان»، «لیندا کیانی»، «سیدجواد هاشمی» و «حمیدرضا نعیمی» همراه است.

پایان پیام/ 130