تجلیل کانون باقرالعلوم از پرستار قلعه گنجی در سه شنبه های تکریم

تجلیل کانون باقرالعلوم از پرستار قلعه گنجی در سه شنبه های تکریم

تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰
میثم زارع گفت: این هفته در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب (س) و به بهانه فرارسیدن روز پرستار، در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از ابوالقاسم شاهی تجلیل شد.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: این هفته در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب (س) و به بهانه فرارسیدن روز پرستار، در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از ابوالقاسم شاهی تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی قلعه گنج افزود: شاهی از پرستاران پر تلاش و زحمتکش است که در ایام کرونا برای کمک به بهبود بیماران تلاش می کند.


وی یادآور شد: این پرستار از سال ۹۷ تا ابتدای سال جاری در بیمارستان امام علی (ع) چابهار در استان سیستان و بلوچستان خدمت کرده و اکنون در بیمارستان شهدای گمنام شهرستان قلعه گنج مشغول خدمت رسانی است.


زارع ابراز کرد: شاهی عضو و مسئول ارتباطات و فناوری اطلاعات کانون باقرالعلوم است و تعامل خوبی با ما دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی قلعه گنج ادامه داد: این پرستار شریف همچنین در کارهای خیر همچون کمک به نیازمندان و فعالیت های مسجدی کانون همواره پیشقدم است.


وی عنوان کرد: سه شنبه های تکریم فرصتی را فراهم کرد که از زحمات و تلاش های ابوالقاسم شاهی پرستار قلعه گنجی تجلیل کنیم.

 

زارع در خاتمه تاکید کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم تاکنون زمینه معرفی نخبگان مسجدی و تکریم آنها را فراهم کرده است و قصد داریم با اجرای مداوم این طرح برای نوجوانان و جوانان روستا الگوسازی کنیم.

پایان پیام/ 586