ندبه‌خوانی مرتضی طاهری در مسجد جمکران/جشن ولادت عقیله بنی‌هاشم(س) با حضور منتظران

ندبه‌خوانی مرتضی طاهری در مسجد جمکران/جشن ولادت عقیله بنی‌هاشم(س) با حضور منتظران

تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰
مسجد مقدس جمکران با حضور چهره‌های سرشناس منبر و مداحی میزبان منتظران امام زمان(عج) می‌شود. جشن سالروز ولادت حضرت زینب(س) از ویژه‌برنامه‌های این هفته جمکران است.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران با برنامه های متنوع در ایام پایانی این هفته نیز همچون هفته های گذشته میزبان مهدی باوری و منتظران امام زمان (عج) می شود.

 

بنابر این گزارش، در این راستا امشب (سه شنبه، ۱۶ آذرماه) برنامه «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دارستانی و قرائت دعای توسل با نوای کربلایی محمدحسین حدادیان برگزار می شود.

 

همچنین، پنجشنبه، ۱۸ آذرماه همزمان با شب ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) برنامه «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خلج و قرائت دعا توسط سیدجواد میرجعفری برگزار می شود.

 

آئین «ندبه انتظار» این هفته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صادقی واعظ و زمزمه دعای پرفیض ندبه با نوای حاج ممرتضی طاهری برگزار می شود.

 

همچنین، بعد از نماز ظهر و عصر روز جمعه، ۱۹ آذرماه نیز جشن سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) با نوای حاج احمد نصراللهی، ذاکر اهل بیت(ع) در میعاد منتظران برگزار می شود.

 

گفتنی است، پایانبخش برنامه های این هفته میعاد منتظران قرائت زیارت آل یاسین است.

 

این برنامه ها از سایت مسجد مقدس جمکران به صورت زنده پخش می شود.

 

 

پایان پیام/ 9