تجلیل از پرستاران هم زمان با میلاد حضرت زینب (س)

تجلیل از پرستاران هم زمان با میلاد حضرت زینب (س)

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰
محبوبه جبالبارزی گفت: هم زمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س)  در نظر داریم با همراهی هیئت امنای مسجد در اورژانس حضور یافته و با اهدا شاخه های گل از زحمات پرسنل آن تشکر کنیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س)، گفت: یکی از برنامه های مناسبتی این روز فرخنده تجلیل از پرستاران است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: به همین منظور در نظر داریم با همراهی هیئت امنای مسجد در اورژانس حضور یافته و با اهدا شاخه های گل از زحمات پرسنل آن تشکر کنیم.



وی بیان کرد: همچنین هم زمان با شب میلاد آن حضرت، جشن در مسجد همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.


جبالبارزی ابراز کرد: این جشن همراه با سخنرانی در باب سبک زندگی و سیره حضرت زینب (س) است و سعی داریم با معرفی ابعاد زندگی و شخصیت این بانوی گرامی، برای نسل نوجوان و جوان مسجدی الگوی برتر دینی معرفی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: مولودی خوانی و برگزاری مسابقه با موضوع سبک زندگی و سیره حضرت زینب (س) از دیگر برنامه های این جشن است و به نفرات برتر این مسابقه نیز جوایزی اهدا می شود.


وی اظهار کرد: تولید محتوا در فضای مجازی یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این روز فرخنده است که در همین راستا عکس نوشت و کلیپ با موضوع میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در فضای مجازی منتشر می شود.


جبالبارزی در خاتمه عنوان کرد: آذین بندی و فضاسازی مسجد متناسب با بزرگداشت این میلاد فرخنده از دیگر برنامه هایی است که با مشارکت بچه های مسجد انجام می شود.

پایان پیام/ 586